al ruim 25 jaar
€ 0
Ryan's showroom buiten 2016

’F*ck de prijs, leve de service’.

RYANS08021_500x550

F*ck de prijs, leve de service

Ik werd afgelopen weekend getriggerd door een artikel in De Telegraaf met de titel; "Klant baalt van horkerig personeel." Snap ik heel goed.

 

In dat stuk wordt ‘marketinggoeroe’ Paul Moers aangehaald. Hij is o.a. de schrijver van het boek ’Dienstbaar zijn is het nieuwe goud’ waarin hij stelt dat horkerigheid een van de grootste ergernissen is van deze tijd. Wij, de consumenten, stuiten voortdurend op horkerige medewerkers. Het feit dat in Twente de strijd aangebonden wordt met deze, volgens deskundigen, typisch Nederlandse lamlendigheid spreekt boekdelen.

 

Contact opnemen

 

Waarom vriendelijkheid en service bij Ryan’s voorop staan

Het recente artikel in De Telegraaf benadrukt een groeiend probleem: horkerig personeel. Paul Moers, auteur van ‘Dienstbaar zijn is het nieuwe goud’, wijst op de alomtegenwoordige ergernis van horkerigheid. Consumenten worden vaak geconfronteerd met ongeïnteresseerde en onvriendelijke medewerkers. Dit probleem, zo stellen deskundigen, is typerend voor de Nederlandse service-industrie. Maar bij Ryan’s doen we het anders.

 

We ervaren het allemaal. Hufterigheid jegens klanten. We kennen er allemaal meer dan voldoende voorbeelden van. “Veel bedrijven beschouwen de klant als een lastig bijproduct van het heilige winstdoel,” vond ik een fraaie en veelzeggende quote uit het artikel.

 

Ik ben geboren en getogen in Enschede. Twentenaar in hart en nieren en misschien voelde ik me daarom extra aangesproken tot dit artikel. Ook ik ben consument en ook ik ervaar de ongeïnteresseerdheid, de verveling en onkunde regelmatig. Aan vriendelijkheid en interesse, zowel binnen de horeca als in alle andere branches, bestaat meer dan ooit behoefte.

 

Bij Ryan’s staat de klant centraal

Bij Ryan’s doen we het dan toch heel anders, bedacht ik me. Heeft de tijd hier dan stilgestaan? Tijd nemen om samen een goede kop koffie te drinken, te luisteren, te sparren over mogelijkheden, mooie combinaties maken samen, kennis overdragen, specifieke woonwensen integreren in een maatwerk plan…

 

Ontdek de mogelijkheden

 

Klantloyaliteit door uitmuntende service

Ryanne en ik vinden dat normaal. Dat doen we al bijna dertig jaar en met heel veel plezier. Vriendelijkheid en goede koffie zijn onze stelspelers. Want volgens ons hebben we allemaal best een paar euro meer over voor vriendelijkheid, kunde en een goede service.

 

De loyaliteit van onze klanten is enorm. Tevreden mensen moet je behouden met goede kwaliteit op alle gebieden. Uiteindelijk is dat ook voor ons het beste. Een tevreden klant maakt ongevraagd en geheel vrijblijvend de allerbeste reclame voor je bedrijf.

Ons motto: "Voordat je gaat verbouwen moet je in Laag-Keppel zijn geweest." Welkom!

 

Maak een afspraak